₪ ≡ ▹▸ Modne kolory paznokci, które dominują w sezonie jesień – zima 2015/2016 Tumblr inspiration ₪ ≡ ◂◃


Hey all 


Dzisiaj postanowiłam, że zrobię posta z tumblrowymi inspiracjami na paznokcie, czyli co modnego w tym sezonie. Tak czy siak miałam ten post w planach, a dzisiejsza sytuacja tylko temu sprzyja - aparat odmówił współpracy i nie chce sie włączyć. Coś czuję, że to koniec i już go nie włączę. Zmieniając na chwilę temat - coś czuję, że będę chora, bo wszystko mnie boli,mam katar i na okrągło kicham, no ale cóż,czemu tu się dziwić w taką pogodę. No więc tak, tumblr jest moją ukochana stroną,praktycznie cały czas tam siedzę, ale gdy coś dodam zaraz zaczyna mi nie pasować i bywało tak że usunęłam kilkanaście razy wszystkie posty. Ja: zawsze muszę mieć wszystko poukładane i dopasowane bo inaczej cholera jasna mnie bierze, heeh. Tak trochę pedantka. Chyba nie podawałam Wam jeszcze mojego tumblr'a, więc podam: MÓJ TUMBLR <-- klik:)   










                                                    PODSUMOWANIE!!
Modna jest czerń, granat, wszelkie odcienie wina,szarości, nude, delikatny róż i tak jak w poprzednim sezonie - naturalne. W tym sezonie będziemy malować paznokcie również na złoto, metaliczny fiolet lub niebieski, butelkową zieleń.Powraca w lekko zmienionej formie słynny french manicure, a także mat, ale jedynie w wersji darkZwracamy uwagę również na morski, oliwkowy i turkus. Mam nadzieje, że pomogłam!  

7 komentarze

  1. Świetny blog ;)
    Zapraszam do rozdania na moim blogu
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2015/11/50-000-wyswietlen-rozdanie.html
    Buziaki ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaka cudowna notka !
    będe zaglądać tutaj częściej !
    obserwuję ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń