₪ ≡ ▹▸ Jak pozbyc sie trądziku? -Pielęgnacja twarzy ₪ ≡ ◂◃


Heii!


Tak, tak wiem, ze juz jest polowa litopada, ale nie mialam kiedy napisac notki. Wiecie.. szkola,dom,szkola,dom i tak w kolko. Nie mam nawet czasu na wchodzenie na bloga a co dopiero na pisanie notki.Poczatki sa zawsze trudne, zwlaszcza kiedy chodzi o bloga i o pierwsza notke. Mam juz za soba kilka poczatkow i zawsze konczy sie tym samym... Nigdy nie wiem co napisac. Na wstepie chcialalbym zaznaczyc, ze mam nadzieje ze to nie jest moj kolejny kaprys i bede pisac tutaj na tyle systematycznie ile czas mi pozwoli. Przychodze dzis do Was z tym postem, ktory mam nadzieje ze pomoze niktorym. Chcialabym Wam polecic kosmetyki,ktore ostatnio zdazylam wyprobowac. Przedstaiwe Wam trzy kosmetyki z czego jeden to herba hehs no ale okej xd, ktore zapobiegaja temu z czym boryka sie chyba kazda dziewczyna - tradzikiem. Zeby juz nie przedluzac, zapraszam do czytania!



Under Twenty, Anti Acne 3 w 1 

  •  zel myjacy + peeling + maseczka 

Zawsze do oczyszczania twarzy uzywam produktow typu 3w1. Ale ten najbardziej mi przypadl do gustu. Uzywam go jako maseczki. Mam cere tlusta i nawet po takiej maseczce zwykle sie swiece. Jest to zel przeciw tradzikowi. Sama milam problemy z tradzikiem, ale    po takiej maseczce wszystko ladnie schodzi. Zaleca sie stosowanie 2-3 razy w tygodniu, ale ja stosuje go czesciej i do tej pory nie wyzadzil mi zadnej krzywdy. Wszystkie obietnice producenta sa spelnione, polecam kazdemu:)



Korektor Under Twenty, Anti Acne


  • korektor o dzialaniu antybakteryjnym + fluid punktowy 2 w 1
Mamy tutaj do czynienia z dwoma osobnymi produktami polaczonymi tylko plastikiem, ktore mozna stosowac razem badz odzielnie. Ja testowalam na oba te sposoby (fluid i korektor). Osobiscie bardziej polubilam zielony korektor punktowy, ktory zachwycil mnie swoim dzialaniem. Fluid nie zachwycil mnie zbytnio, moze dlatego, ze kolor jest za ciemny, lekko pomaranczowy. Natomiast zielony korektor wszystko fajnie zasusza i zapobiega powstatwaniu nowych ''nieprzyjaciol'' 

Herbata Rumiankowa

  • stosostosowany miejscowo w postaci zimnych okładów doskonale wpływa na cerę
Doskonale wpływa na cerę z trądzikiem – nie tylko działa łagodząco, ale może też doprowadzić do zmniejszenia widoczności rozszerzonych naczynek i ustabilizować ich pracę (to ważne, bo trądzik jest skutkiem m.in. zaburzeń naczyniowo-ruchowych). Mozna, tez stosowac go doustnie (dziala przeciwbakteryjnie,przeciwzapalnie,wplywa rowniez na poprawe wygladu skory) i do przemywania twarzy (z reguły zmniejsza intensywność powstawania zaskornikow).



Mam nadzieje, ze post sie przydal! Do zobaczenia w kolejnej notce!:)



2 komentarze

  1. Też używam kosmetyków z Under twenty, ale polecam też maski z Clearskinu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuje, to niedługo wypróbuję Clearskin:)!

      Usuń