Espadryle - najmodniejsze buty tego lata? z czym je nosić?



Cześć, misie!

Dzisiejsza notka będzie poświęcona espadrylom. Espadryle to jedne z najmodniejszych butow tego lata. Kiedy weszła na nie moda za bardzo mi się nie podobały ale teraz jakoś sie do nich przekonałam;) Więc tak krótko i zwięźle na ich temat..
Espadryle to buty które wywodzą sie z Hiszpanii i Portugalii. Cechą espadryli jest podeszwa ze skręconego sznurka, do tej podeszwy jest przyszyty bardzo mocny materiał. Występują w dwóch wariantach - na plaskiej podeszwie i koturnie. Te buty głownie nosi się latem, są lekkie, wygodne i przewiewne więc jak najbardziej na takie letnie podróże czy na plaże, po mieście.. 


Do czego nosić espadryle? 

Espadryle pasują do wielu stylizacji, czasem kiedy źle dopasujemy ubrania można popełnić modową wpadke. Warto zatem wiedzieć do czego można je nosić. Pasują oczywiście do szortów i spodni lnianych. Kto może je nosić? Nosić może je każdy niezależnie od figury. Espadryle powinno się nosić tak jak sandały, czyli na gołą stope. Świetnie prezentują się w połączeniu bieli i czerni, bądź bieli i granatu, które przywodzą na myśli żeglarskie klimaty,trendy. Espadryle pasują zarówno do jensowych stylizacji, cygaretek, krótkich sukienek,spodniczek i krótkiego kombinezonu.


Stylizacje do espadryli :

Mi najbardziej podobają się espadryle od Chanel, jednak nie każdą stać na take słomiane buty za 2 tys. Na dole znajdziecie zdjęcia na których możecie zobaczyć jak sławne blogerki czy stylistki noszą espadryle, możecie się również zainspirować i dzięki temu stworzyć swój ''podobny'' outfit do ich. Mam nadzieje ze notka sie spodobała. Piszcie w komentarzach, które waszym zdaniem nosiły byście, które wam się najbardziej podobają. Niedługo mam zamiar sobie kupić te buty więc sięgnęłam do internetu po inspiracje do czego można je nosić i stworzyłam dla Was notke na temat espadryli. To tyle, piszcie w komentarzach które Wam się najbardziej podobają:)!





















 













  XOXO










10 komentarze

  1. Na początku mi się nie podobały, a teraz bardzo:D Idealne na lato...!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mi tak samo, haha ateraz mega na lato np na plaze;)

      Usuń
  2. Tamtego lata też były modne i podbiły moje serce!
    Pytałaś o wzajemna obserwacje, jasne. Zacznij u mnie i daj znac w kom, ja odwzajemnię :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma problemu, już obserwuje :) A przy okazji bardzo fajny post :)

    Zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są :D
    wspólna obserwacja?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dłuższego czasu podobają mi się te buty:) Super post!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wierna swoim sportowym butom, ale espadrylki też fajna sprawa! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam espadryle! Obserwuję! :*
    http://jenny-charlize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te buty. Post zachęcił mnie do ich kupna, a przy okazji wiem z czym powinno się je nosić. Zapraszam do mnie http://susetee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń