dżinsowe spódnice - moda z lat 90' powraca? TAK!

Hej, bb!


Dżinsowe spódnice a la lata 90?
Mowa tu o dżinsowych spódnicach z krojem o linii A, czyli na gorze wąska, a na dole szersza. Często tez maja wysoki stan i najważniejszym detalem są guziki z przodu, hit tego sezonu! Jakis czas temu sama wpadła mi w ręce w jednym z osiedlowych sklepów, tylko ze była biała a ja raczej szukałam dżinsowej.. Tego lata główne motto to ''denim'' czyli na polski - dżins. Wszystko co dżinsowe! Zauważyłam wielki powrót mody z lat 90. 

Jak je nosić? Z czym? Te spódnice można nosić w stylu boho, tak na prawdę. Boho, czyli łączyć dżinsową spódnicę z bluzka w kwiatki, koronkowa i przewiewna. Do tego można dobrać sandały na koturnie czy gladiatorki, białe sneakersy. Natomiast jeżeli chodzi o dodatki to można postawić na wszelkiego rodzaju naszyjniki, szerokie paski czy tez pierścionki. Wykonane ze skory,drewna, metali. W tamtym sezonie modne były metaliczne tatuaże, pamiętacie je może? Tak, wiec je tez można zestawić z tym zestawem w stylu boho do spódnicy. Na koniec mocne akcenty jak duzy kapelusz albo torebka z frędzlami, może być tez mała czarna skórzana torebeczka. Sama szukam tej ''odpowiedniej'' dla mnie dżinsowej spódnicy.

Gdzie kupić? Takie spódnice możecie znaleźć w sieciowkach takich jak hm, zara, pull&bear, stradivarius, bershka, sinsay, reserved.






































2 komentarze

  1. Mnie dżinsowa spódnica nie przekonuje, kojarzy mi się z dzieciństwem i kompletnym brakiem gustu i dopasowania do reszty ubrań. Chociaż na pierwszym zdjęciu spódnica jest naprawdę piękna! Jednak znając możliwości mojego ciała, nawet gdyby pasowała mi idealnie, po tygodniu zaczęłaby widocznie odstawać mi z tyłu i spadać...

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń