Out of Bed

Hei, babes ♥


Delikatne, czesane wiatrem fale we włosach? Fryzura „out of bed” – jak po wstaniu z łóżka? Styl boho to absolutny hit. Fryzura w stylu Out of Bed ze szturmem wkroczyła na salony, i stała się numerem jeden zarówno na ulicach, jak i światowych wybiegach mody. Out of Bed to fryzura głównie na sezon jesien/zima ,ale na sezon wiosenny czy letni, jasne że też możbyć. Najczęściej w sezonie letnim taka fryzura nam towarzyszy gdy np. po wyjściu z morza, jeziora itp. mamy takie "fale". Subtelna prostota, spontaniczna niedbałość. Ten luźny, niesforny, bezpretensjonalny look kochamy za uniwersalizm i ponadczasowość. Jest w stylu takich ikon modowych jak Kate Moss, czy Cara Delevingle. Dzięki takiej fryzurze będziesz czuć się dziewczęco, naturalnie i przede wszystkim stylowo. Jak uzyskać taki efekt? Nic trudnego! Postaw na spray z solą morską, który z łatwością pozwoli uzyskać efekt plażowej fryzury :) Ja osobiście polecam Wam spray do włosów Unique - Duńska marka. By the way.. Jeśli stylizujemy włosy sprejami z sola morska, pamiętajmy o tym żeby wybierać takie, które zawierają też składniki nawilżające i natłuszczające, np. olejki. Dzięki temu nie będą one tak przesuszać włosów , a mogą je dodatkowo pielęgnować. Pamiętajcie o tym:) buźka! 












xoxo

4 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się takie fruzyry ala dopiero wstałam z łóżka. Moje włosy sa jednak tak proste jak drut, że nie da się ich zrobić ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę! moje na odwrót, wstaje rano to jest jakaś masakra muszę codziennie prostować;(

      Usuń
  2. Rzeczywiście, mam takie włosy zaraz po wstaniu z łóżka. Dzięki za wizytę! Obserwuję! Pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie one są piękne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń