MODNE W TYM SEZONIE KURTKI BOMBER - POWRÓT!

Hej, wszystkim!


Tak dawno mnie tutaj nie było.. btw powracam z postem na temat modnych w tym sezonie kurtek bomber! Mam nadzieje że Wam się spodoba i przyda, jeżeli macie zamiar kupować bomber' ki:))))
Przeglądając zagraniczne snapchaty,instagramy czy oglądając wybiegi znanych projektantów mogę stwierdzić że, królują tam kurtki bomber w kolorze khaki. Nie tylko khaki rzuca sie w oczy, ale i pudrowo rózowe parki. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam kurtki bomber pomyślałam z czym mogę je połączyć, aby osiągnąć zamierzony efekt? Kurtki takiego typu można nosić i na elegancko i na rockowo, przeróżnie:)! Mi najbardziej przypadło do gustu połączenie rockowej stylizacji z kurtką bomber w kolorze khaki. 

Poniżej znajdziecie stylizacje związane z tymi kurtkami, zaczerpnięte z tumblr, sklepów bądź innych stron internetowych. 

BOMBER 

STRADIVARIUS 119,90 PLN (wkrótce w sprzedaży) 



ZARA 139,00 PLN

ZARA 279,00 PLN




 BERSHKA 119,00 PLN






   ROSE JACKET

MISSGUIDED 56,00 


MISSGUIDED 45,00 







1 komentarze