BOMBER - MUST HAVE JESIEŃ ZIMA 16/17 #STREETSTYLE

Cześć, dzisiaj mam troszkę więcej czaasu na blogowanie, wiec chce Wam przedstawić ciągle powracający ''must have'' tego sezonu! Tak, chodzi tu o kurtki bomber, które są z nami juz od 1950 r.
Historia tych kurtek sięga lat 50 kiedy to poraz pierwszy pojawiły się na wybiegach, dokładniej w amerykańskich oddziałach lotniczych. Czego akurat tam? Podczas II Wojny Światowej bombardowania odbywały się w powietrzu, wtedy kabiny pilotów były otwarte, słabo izolowane. Kurtki miały za zadanie chronić przed chłodem. O sukcesie tej kurtki, decyduje pare czynników , przede wszystkim: praktyczność i uniwersalność. Bardzo dobrze chroni ciało przed zimnem i do tego wygląda bardzo efektownie. Bomber jackety dobrze wyglądają w wydaniu sportowym i eleganckim.
Pamiętacie mój wpis sprzed ośmiu miesięcy, kiedy to pisałam o bomber jacket i twierdziłam, że będzie to ''must have'' sezonów jesień/zima? Od tamtego czasu wyłącznie utwierdzam się w tym poglądzie.. .Tego typu kurtki tak szybko nie znikną z wybiegów, a także ulic. Uniwersalne i praktyczne – nie mogłyby odejść w zapomnienie. Poniżej znajdziecie inspiracje, które udało mi się znaleźć w wolnej chwili. Możecie się nimi zainspirować:)





35 komentarze

  1. Dokładnie! Bomberki to must have tego sezonu :-)
    Pytałaś o obserwację.ja juz teraz twoja kolej :-)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bomberki! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberki to nie moja bajka, ale lubię patrzeć jak inne kobiety je noszą i z czym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie bomber średnio jara ale co kto lubi:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi sie bomberki, a najbardziej te z motywem moro :D obserwuję rownież :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wybrałaś ciekawe inspiracje :) sama skusiłam się na bomberkę :D i właśnie obmyślam stylizację z nią :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jakoś nie mogę się przekonać do bomberek. Kompletnie nie mój styl ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje, boberki są śliczne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nadal nie przekonują ;) Kompletnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kurtki to totalny hit :)
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację. Ja już obserwuję :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podobają te kurtki ale nie do końca do mnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bomberki <3
    pytałaś o wzajemna obs, zgadazam się :) Zacznij :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bomberki są świetne :) Mam w kolorze khaki i pudrową :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga ;*

    Pozdrawiam ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne inspiracje, bomberki rządzą :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post ;) teraz już znam historię tych kurtek.
    dodaję do obserwujących!
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie bomberki :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bomberki! Też je mam, extra na jesień. Do tego wyglądają naprawdę świetnie - tak jak napisałaś - w wydaniu sportowym i eleganckim.
    Świetny blog <3
    Pytałaś o obs za obs, więc ja już cb obserwuję ;)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. noo jest moda na te bomberki :D

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sama nie wiem co sądzę o tej kurtce.
    Z jednej strony mi się podobają, a z drugiej mają dziwny fason... eeh :)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam :)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super inspiracje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, marzy mi się taka w kwiatki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne są :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham bomberki, ale właśnie nie takie klasyczne, ale z jakimiś naszywkami, futerkiem, ciekawym kolorem ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko powraca to co kiedyś było modne. I tak będzie zawsze. Potem przestanie być modne aż w końcu znowu wróci na rynek modowy.
    Kurteczke sama posiadam i nie dość, że są ładne to mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak! bomberki to rzecz, którą każda kobieta powinna mieć w swojej szafie :) sama mam dwie, jedną pudrową, a drugą szarą :) w sumie w tych kolorkach mi się podobają najbardziej, ewnetualnie jeszcze baby blue :D i bez dodatków, naszywek i innych ;p

    OdpowiedzUsuń