PUMA BY RIHANNA x CREEPER

Hei, babes ♥


Szperałam trochę po internecie i natrafiłam na buty zaprojektowane przez Rihanne for Puma. Rihanna jest globalną ambasadorką marki Puma z dziedziny odzieży sportowej dla kobiet. Dzięki swojemu nie powtarzalnemu charakterowi, kreatywnej energii i sprawności we wcielaniu pomysłów w życie, zarówno na scenie, jak poza nią , jest idealną przedstawicielką marki Puma. Creepers'y które zaprojektowała cieszyły się powodzeniem w 2015 roku. Z tego co mi wiadomo w Sizeer była limitowana kolekcja tych butów, która była dostępna w tylko trzech miastach w Polsce - Łodzi,Katowicach,Warszawie. Buty są niesamowite, ten design, elegancja i prostota. Bardzo mi się podobają, ale niestety już są wyprzedane, a szkoda. Najbardziej mi się podobają nude, a Wam? Rhanna została też dyrektorem kreatywnym marki a jej kolekcje mogliśmy podziwiać na tegorocznym New York Fashion Week. Dzięki Riri Puma może znowu wspiąć się na szczyt.:) 






      XOXO

13 komentarze

  1. Te czarne z jasną podeszwą nosiłabym:D
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij pierwsza i mnie poinformuj!
    Z czarną podeszwą jak najbardziej!
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe buty :).
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe czarne są śliczne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładne te buty, jednak pewnie potwornie drogie :)
    Ja już obserwuję :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uhuhu! Nie miałam pojęcia, że Rihanna zaprojektowała takie buty :3 podobają mi się :3
    Wpadnij do mej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń