LOGO TIME FASHION SHOW k16

Hej, kochani! 


Przychodze do Was z nowym postem na temat logo. Btw Co tam?:) Bo u mnie koncza sie ferie i trzeba wracac do szkoly, masakra. Przez te dwa tygodnie wolnosci trudno bedzie wracac. No ale wracajac do tematu loga... Po erze minimalizmu powraca obsesja na punkcie lat 80. A wraz z nia logo ktore jest wszedzie! Trzy dekady temu zmienilo to oblicze mody.Swiat oszalal na jego punkcie tak bardzo, ze norma bylo noszenie na iwerzchu nawet papierowych metek z cena. Wtedy widoczne na ubraniu symbole domu mody swiadczyly o statusie, o zawartosci portfela. Dzis logotypy marek stanowia obiekt graficznych eksperymentow projektantow, a zmodyfikowane trafiaja na swiatowe wybiegi. U Lacoste rzadza te powiekszone, ktore nadrukowane na twin setach skladaja sie w calosc.







Projektanci wykorzystuja typograficzne kombinacje z poprzedniego sezonu do stworzenia nowych LOGOTYPOW. 


XOXO



5 komentarze

  1. Dziękuje!Bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki post :D
    Nie widziałam ostatnio takiego nigdzie :P
    Ładne zdjęcia
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na darmowy konkurs który sama organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę do szkoły w poniedziałek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń