₪ ≡ ▹▸ about me ₪ ≡ ◂◃

  

  Hej!

  Wróciłam na bloga po bardzo długim czasie, ale lepiej później niż wcale! Chciałabym zacząć od nowa ..
  Ogólnie nigdy nie wiem jak zacząć taki wstęp, ale postaram się to zrobić. :)

Alicja, we wrześniu szesnaście lat. Dziewczyna interesująca się fotografia,moda,tańcem i podróżami.
Mam na imię Alicja, mam 16 lat i mieszkam pod Rzeszowem. Na co dzień uczęszczam do gimnazjum. Od małego uwielbiam podróżować, zwiedziłam wiele ciekawych miejsc. Kiedy podróżuje nie może zabraknąć ze mną mojego aparatu, za każdym razem dokąd się nie wybiorę uwieczniam te wspomnienia na fotografii. Bardzo lubię grać w tenisa,uprawiać jogging i spotykać się z przyjaciółmi, znajomymi. Pomysł na bloga powstał już pod koniec tamtych wakacji jednak nie było ani czasu ani chęci na jego realizację. Jednak teraz w końcu znalazłam na tyle dużo czasu aby się za to zabrać. Nazwa bloga "Alice Blog" powstała nie przypadkowo. Nawiązuję ona do mojego imienia. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje posty oraz zdjęcia. Z czasem na pewno zdobędę większe doświadczenie i wszytko będzie coraz lepsze i bardziej profesjonalne. 

W komentarzach możecie zostawiać swoje linki do blogów, na pewno odwiedzę! :) 

0 komentarze