Co nowego? Czego mnie tak długo nie było?

Cześć! Wracam na bloga po bardzo długiej przerwie, na swoje wytłumaczenie, długiej przerwy mam naukę. Tak, naukę. Minął już miesiąc pierwsze ocenki już są,  już jestem w średniej szkole, więc nie jest tak łatwo, jak na początku myślałam.. Nowa szkoła, znajomi, nauczyciele. Na razie jest super, mam nową przyjaciółkę z którą świetnie się dogaduje. Nie narzekam. Tylko jedynym minusem jest nadmiar nauki. Aaa, jest jeszcze drugi minus: jazda autobusem, matko nie nawiedzę jeździć autobusem. Mieszkam za miastem, fakt faktem mam do szkoły 10 min rowerem, ale muszę jeździć autobusem. hmm.. mam teraz więcej czasu na pisanie, bo jestem chora, nie wiem który to już raz w tym miesiącu, ale no dobraa. Najbliższe posty będą dotyczyły fashion week 'ow , najnowszych pokazów i co będzie modne w najbliższym sezonie...
A pro po bloga postanowiłam że, posty będą sie pojawiać w piątki i w czwartki albo poniedziałki.! :)


1 komentarze

  1. Szkoła to cudowny czas :) mimo że się wydaje inaczej :) teraz to doceniam bo praca pochłania więcej czasu niż sama szkoła i nauka. Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń